Counter Skyttehusets Camping - 01 Kolind

Camping > 2011
Skyttehusets Camping
24. - 26. juni 2011

Torsdag d. 23. juni 2011 kørte jeg vognen til Skyttehusets Camping ved Silkeborg Søerne.
Jeg skulle videre til Billund og hente Lotte (vores ældste datter). Hun kom hjem med fly fra England.

Næste dag skulle vi på kanotur på Gudenåen. Vi skulle starte ved Gl. Ry Teltplads. På turen var Lotte, Louise, Sanne (vores tre døtre) og mig selv.
Vi skulle så lande ved Skyttehusets Camping hen på eftermiddagen.

Der skulle vi så overnatte, og næste morgen sejle videre til Silkeborg Sø Camping, hvor vi så ville overnatte. Da vi ikke kunne få plads til campingvognen, valgte vi at sejle videre til Resenbro. Her blev kanoerne slæbt på land. Vi blev så hentet og kørte tilbage til Skyttehusets Camping. Her ovenattede vi igen.

Søndag morgen, efter morgenmaden, pakkede vi campingvognen og tog den med til Resenbro. Her kørte Ragna hjem med campingvognen og vi sejlede videre til Kongensbro. Her hentede Ragna os og vi kørte hjem. Så var den kanotur ovre og vi havde en oplevelse mere i bagagen.
En campingplads jeg gerne besøger igen.