Counter

2011

Aarhus Camping
11. - 13. november 2011

Den 11. november 2011 kørte vi til Aarhus Camping. Den ligge på toppen af  Lisbjerg. Vi kom først sent på aftenen, så der blev ikke stillet nogen fertelt  op. Næste dag kørte vi til Beder. Der var en, der havde et universal fortelt til  salg. Det er rart, når der er tørt når vi træder udenfor campingvognen.
Aarhus camping er en dejlig plads. Flinke campingværter, fine rene og næsten nye  servicebygninger. Pladserne er rimelige store. Så det er en pkads vi gerne  besøger igen.

Det gjorde vi allerede 3 uger efter. Her skulle vi mødes med nogle fra  Bürstnerklubben. Vi var 5 vogne. Fredag hyggede vi os med æbleskiver og glögg, som Flemming var mester for.  Lørdag eftermiddag tog vi sammen ind til julemarked i Den Gamle By i Aarhus.

Billeder - Jul i Århus

Billeder

Bramslev Bakker Camping
12. - 14. august og 19. - 21. august 2011

En lille 2-stjernet campingplads. Udover pladserne er der kun information og toiletbygningen. Toiletterne var altid pæne og rengjorte. Der er ingen butik, du kan kun købe is. Men det er alligevel en dejlig plads. Afstanden til by med en stor SPAR- butik er kun 3 km.

Lejrchefen er meget flink person. Han gå nogle ture rundt på pladsen dagligt og snakker lidt med campisterne.

Det omkringliggende område er en naturperle. For dem der elsker natur og gåture i den, så er det stedet. Bramslev Bakker er et meget smukt sted. Der er afmærkede stier og cykelruter. Billeder fra Bramslev Bakker

Himmerlands Camping
1. - 3. juli 2011

Himmerlands Camping ligger helt ude på landet. En dejlig plads med jævne pladser. Alt ude som inde var rent og meget velholdt.
Der var et indendør swimmingpool, ligeså rent og pænt som alt andet.

Lejrchefen, en dame, stod for alt både butikken, information og en lille burgerbar.
Et plads man nemt kan finde frem til igen.

Søndag morgen, efter morgenmaden, pakkede vi campingvognen og tog den med til Resenbro. Her kørte Ragna hjem med campingvognen og vi sejlede videre til Kongensbro. Her hentede Ragna os og vi kørte hjem. Så var den kanotur ovre og vi havde en oplevelse mere i bagagen.
En campingplads jeg gerne besøger igen.

Billeder

Skyttehusets Camping
24. - 26. juni 2011

Torsdag d. 23. juni 2011 kørte jeg vognen til Skyttehusets Camping ved Silkeborg Søerne.
Jeg skulle videre til Billund og hente Lotte (vores ældste datter). Hun kom hjem med fly fra England.

Næste dag skulle vi på kanotur på Gudenåen. Vi skulle starte ved Gl. Ry Teltplads. På turen var Lotte, Louise, Sanne (vores tre døtre) og mig selv.
Vi skulle så lande ved Skyttehusets Camping hen på eftermiddagen.

Der skulle vi så overnatte, og næste morgen sejle videre til Silkeborg Sø Camping, hvor vi så ville overnatte. Da vi ikke kunne få plads til campingvognen, valgte vi at sejle videre til Resenbro. Her blev kanoerne slæbt på land. Vi blev så hentet og kørte tilbage til Skyttehusets Camping. Her ovenattede vi igen.

Hjarbæk Fjord Camping
26. april - 17. juni 2011

Tirsdag den 26. april 2011 kørte vi campingvognen til Hjarbæk Fjord Camping. Der havde vi fået en fast plads indtil den 26. juni 2011. Jeg lavede fast bund i forteltet. Jeg mente det ville være rart at hæve bunden lidt i forteltet. Vi får jo somme tider lidt vand i Danmark.

Vi synes at pladsen er et dejligt stille sted, men flinke værtspar, samtidig med vi kun har ca. 25 km. hjemmefra, så det hurtigt at komme frem og tilbage.
Der er ingen billeder fra dette besøg. Der er billeder fra 2010 under Hjarbæk Fjord Camping

Copyright 2015. All rights reserved.